رزتمپ

مرجع رسیدگی به تخلفات ایران و قطر فیفاست

مرجع رسیدگی به تخلفات ایران و قطر فیفاست
اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان
اطلاعات سايت

آمار مطالب
کل مطالب : 311
کل نظرات : 16

بازديد امروز : 2,721 نفر
بارديد ديروز : 1,759 نفر
بازديد هفته : 9,614 نفر
بازديد ماه : 20,673 نفر
بازديد سال : 116,988 نفر
بازديد کلي : 5,105,040 نفر

افراد آنلاين : 3
لينک های دیگر
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
Web Analytics Clicky
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

در دیدار ایران برابر قطر در ورزشگاه آزادی که با استقبال چشمگیر هواداران برگزار شد، اعضای کادرفنی تیم ملی و بازیکنان دو تیم ایران و  قطر در دقایق پایانی بازی با یکدیگر درگیر شدند که به نظر می رسد دلیل اصلی این درگیری ها، نحوه شادی کادر فنی تیم ملی ایران بود. البته این تنها اتفاقی نیست که منجر به ورود احتمالی فیفا به حاشیه های دیدار ایران برابر قطر خواهد شد و پرتاب اشیا به داور مسابقه از سوی تماشاگران و استفاده از لیزر برای برهم زدن تمرکز بازیکنان تیم قطر دیگر اتفاقاتی است که با توجه به جدیت فیفا در این مسائل می تواند هزینه سنگینی برای تیم ملی داشته باشد.


فیفا در دیدارهای مقدماتی جام جهانی برای رسیدگی به مسائل انضباطی پیش از شروع دیدارهای دور بعدی تشکیل جلسه خواهد داد و با حضور نماینده های دو طرف درگیری و ناظران بازی، به پرونده ها رسیدگی می کند. بنابر این انتظار می رود که تا پیش از دیدار تیم ملی برابر چین، فیفا با استناد به گزارش ناظر بازی و دفاعیات نماینده فوتبال ایران، احکام خود را برای متخلفان دیدار روز پنجشنبه تیم ملی اعلام کند و عملکرد جواد نکونام و تماشاگران ایرانی در این پرونده احتمالا با واکنش مسئولین کمیته انضباطی فیفا همراه خواهد بود.

 

 

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 16632
[ شنبه 13 شهریور 1395 ] [ 15:39 ] [ رضا ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ

سایت «سیما اسپرت» یک تارنمای آزاد است که به جمع آوری اخبار و اطلاعات و حواشی ورزشی می پردازد. کلیه علاقمندان می توانند جهت همکاری در این سایت همکاری کنند.
جست و جو