رزتمپ

بازگشت عادل فردوسی‌پور

بازگشت عادل فردوسی‌پور
اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان
اطلاعات سايت

آمار مطالب
کل مطالب : 311
کل نظرات : 16

بازديد امروز : 2,747 نفر
بارديد ديروز : 1,759 نفر
بازديد هفته : 9,640 نفر
بازديد ماه : 20,699 نفر
بازديد سال : 117,014 نفر
بازديد کلي : 5,105,066 نفر

افراد آنلاين : 4
لينک های دیگر
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
Web Analytics Clicky
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

آنها در این نامه از عادل فردوسی‌پور به عنوان "بهترین برنامه‌ساز، مجری و گزارشگر ورزشی تلویزیون" یاد کرده‌اند و تاکید کرده‌اند که او "یک سرمایه است و نباید از او چشم‌پوشی کرد". آنچه این خبرنگاران بر آن به ویژه انگشت گذاشته‌اند سلامت عادل فردوسی‌پو "در برنامه‌سازی و نقش‌اش در شفاف‌سازی فضای فوتبال، ورزش و مقابله با فساد در این حوزه" است.

Iran Adel Ferdosipour

عادل فردوسی‌پور مجری برنامه نود

آنها به عنوان فعالان رکن چهارم دموکراسی، از رئیس صدا و سیما خواسته‌اند که در این تصمیم بازنگری شود و در نامه خود نوشته‌اند: «ما به عنوان مخاطبان این برنامه و به عنوان آحادی از ملت که صاحبان اصلی رسانه ملی‌اند، درخواست می‌کنیم یکی از سالم‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و تماشایی‌ترین محصولات جام‌جم را از ما دریغ نکنید.»

برکناری عادل فردوسی‌پور از سمت مجری و تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی ۹۰ در صدا و سیمای جمهوری اسلامی، پس از نزدیک به ۲۰ سال فعالیت در این نقش، به شدت بحث‌برانگیز شد و اعتراض‌های بسیاری را به دنبال داشت.

سمیرا شیرمردی، خبرنگار ورزشی در تهران در مورد علت برکناری او به دویچه وله فارسی به محبوبیت زیاد و میزان بالای طرفداران فردوسی پور به عنوان یکی از علل اصلی اشاره کرده است. این کارشناس همچنین گفته است که انتقادات فردوسی‌پور از محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری سابق ایران، نیز باعث دلخوری مدیر جدید صدا و سیما از این مجری بوده است و سرانجام باعث برکناری فردوسی‌پور شده است.

محبوبیت فردوسی‌پور به گفته بسیاری از کسانی که به برکناری او معترض‌اند، به خاطر "رک‌گویی‌های" او بوده است. طرفداران فردوسی‌پور معتقدند که او از معدود خبرنگارانی است که "پیش از گشودن دهان، سود و زیان کلام خود را نمی‌سنجد."

از دیگر موارد که گفته می‌شود علت توقف برنامه نود و کنار گذاشتن عادل فردوسی‌‌پور بوده، وجود اختلاف نظر میان او با علی فروغی مدیر شبکه سه بوده است. علی فروغی پیش از گرفتن سکان هدایت شبکه  سه، رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی بوده است.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 2

بازديد : 1468
[ جمعه 30 فروردین 1398 ] [ 23:40 ] [ رضا ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ

سایت «سیما اسپرت» یک تارنمای آزاد است که به جمع آوری اخبار و اطلاعات و حواشی ورزشی می پردازد. کلیه علاقمندان می توانند جهت همکاری در این سایت همکاری کنند.
جست و جو