رزتمپ

راز بزرگ کارلوس کی‌روش چیست؟ (+عکس)

راز بزرگ کارلوس کی‌روش چیست؟ (+عکس)
اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان
اطلاعات سايت

آمار مطالب
کل مطالب : 311
کل نظرات : 16

بازديد امروز : 2,743 نفر
بارديد ديروز : 1,759 نفر
بازديد هفته : 9,636 نفر
بازديد ماه : 20,695 نفر
بازديد سال : 117,010 نفر
بازديد کلي : 5,105,062 نفر

افراد آنلاين : 4
لينک های دیگر
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
Web Analytics Clicky
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

سرمربی پرتغالی تیم ملی در دیدار با قطر به مانند اولین روزهای حضور در فوتبال ایران بالا و پایین پرید. کمترین اشتباه داوری را بر نتابید و پس از گذشت دقایقی کت گران قیمت خود را بر روی نیمکت گذاشت تا در کنار خط سبک بال به هدایت ملی پوشان پر اشتباه ایرانی مشغول باشد.


این قرص ها یا یادگار بیماری سخت معده ی پرتغالی جذاب تیم ملی است و یا قرصی آرام بخش برای سرمربی که با منچستریونایتد و رئال مادرید دیدارهای با درجه دشواری و استرس بسیار بالاتر را در کارنامه خود تجربه کرده. کی روش این قرص ها را از نیمکت تیم ملی ایران به یادگار دارد. از روزهایی که او برای در دسترس بودن لباس مناسب، وسایل تمرین و یا حتی زمین چمن مجبور بود ساعت ها و روزها با مدیران تیم ملی کلنجار برود و با سرمربیان داخلی بر سر اصول خود بجنگد.


سرمربی تیم ملی حالا بعد از پنج سال در فوتبال ایران برای انتخاب لیست تیم ملی، برای تحمل دیدارهای ایران و شاید بسیاری موارد که کسی خبر ندارد، از قرص هایی استفاده می کند که ما نشانی از آن ها در سال های گذشته ندیدیم. کی روش محبوب که توقعات از او برای موفقیت تیم ملی بسیار بالا رفته، برای تحمل این فشارها به استفاده از دارو پناه آورده تا مشخص شود تحمل فشار نیمکت تیم ملی حتی برای بزرگانی مانند کی روش کاری بسیار دشوار است.

 

 

 

 

 

 

 

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 16599
[ شنبه 13 شهریور 1395 ] [ 18:30 ] [ رضا ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ

سایت «سیما اسپرت» یک تارنمای آزاد است که به جمع آوری اخبار و اطلاعات و حواشی ورزشی می پردازد. کلیه علاقمندان می توانند جهت همکاری در این سایت همکاری کنند.
جست و جو