رزتمپ

استراماچونی سرمربی استقلال شد

استراماچونی سرمربی استقلال شد
اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان
اطلاعات سايت

آمار مطالب
کل مطالب : 311
کل نظرات : 16

بازديد امروز : 2,642 نفر
بارديد ديروز : 1,759 نفر
بازديد هفته : 9,535 نفر
بازديد ماه : 20,594 نفر
بازديد سال : 116,909 نفر
بازديد کلي : 5,104,961 نفر

افراد آنلاين : 4
لينک های دیگر
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
Web Analytics Clicky
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

 

 

 

همین دیروز بود برخی منابع مدعی شدند مرد ایتالیایی بعد از بازدید دستیارانش از امکانات باشگاه استقلال در تهران برای عقد قرارداد با تیم تهرانی مردد شده و حتی پاسخ منفی داده است. موضوعی که واکنش کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه را در پی داشت و او با اشاره به این که هنوز دستیاران ایتالیایی استراماچونی روی هوا هستند، چگونه این موضوع از سوی مرد ایتالیایی مطرح شده است تمامی اخبار و شایعات را تکذیب و مدعی شد تا پایان شب همه چیز نهایی خواهد شد.

پیرو همین صحبت ها بود که باشگاه استقلال رایزنی و مذاکرات خود با استراماچونی را با سرعت بیشتری ادامه داد و با ارسال ایمیلی به مربی جوان و خوشنام ایتالیایی از او خواست تا در نزدیک ترین زمان ممکن نظر نهایی اش را در خصوص پیشنهاد همکاری با این باشگاه اعلام نماید. رایزنی مثبتی که در نهایت به انتشار خبر موافقت استراماچونی با قرارداد دو ساله و مشروط با استقلالی ها در رسانه های ایتالیا شد.

ساعاتی بعد از این اتفاق و انتشار خبر توافق طرفداران استقلال با سیاست سکوتی که مدیران باشگاه در پیش گرفته بودند سئوالات زیادی در ذهن شان رقم خورد که اگر توافقی صورت گرفته چرا باشگاه به صورت رسمی سرمربی جدید را معرفی نمی کند؟ سئوالی که ذهن بسیاری از اهالی فوتبال را نیز به خود معطوف کرده بود که در نهایت مدیرعامل استقلال به صورت رسمی دقایقی قبل این موضوع را اعلام کرد تا یکی از بزرگ ترین دغدغه های اطراف باشگاه و تیم از بین برود.

ورود آندره استراماچونی قطعا می تواند بار روحی روانی شدید روزهای گذشته را تا حد زیادی کاهش بدهد تا استقلال با سرو شکل بهتری خود را برای ورود به فصل جدید آماده کند. مردی که از حالا بسیاری او را جذاب ترین چهره نیمکت های رهبری لیگ نوزدهم می دانند و حضورش می تواند تاثیر شگرفی در سطح کیفی رقابت ها و همین طور عملکرد استقلال داشته باشد.

حال بعد از اعلام رسمی توافق با استراماچونی و انتخاب او به عنوان سرمربی استقلال همه در انتظار زمان دقیق ورود سرمربی سابق اینتر به تهران هستند. مسلما در استقبال از استراماچونی که به نظر می رسد تا دو سه روز آینده شاهد آن خواهیم بود صحنه های جذاب کم دیده نخواهد شد، اتفاقی که می تواند امید دوباره ای به اردوی استقلال و طرفدارانش تزریق کند.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 2

بازديد : 1550
[ پنجشنبه 23 خرداد 1398 ] [ 19:49 ] [ رضا ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ

سایت «سیما اسپرت» یک تارنمای آزاد است که به جمع آوری اخبار و اطلاعات و حواشی ورزشی می پردازد. کلیه علاقمندان می توانند جهت همکاری در این سایت همکاری کنند.
جست و جو